Regulamin
§1. Postanowienia ogólne
1.1. Niniejszy Regulamin określa prawa i obowiązki Uczestników Konferencji oraz VM Media Group sp. z o.o., dalej zwany jest Regulaminem.
1.2. Organizatorem Konferencji jest firma VM Media Group sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (ul. Świętokrzyska 73, 80–180 Gdańsk), zwana w dalszej części Regulaminu Organizatorem.
1.3. Konferencja, odbywa się w terminie, miejscu oraz formie wskazanej przez Organizatora. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany właściwości Konferencji, wskazanych w zdaniu pierwszym, do dnia rozpoczęcia Konferencji.
1.4. Uczestnikami Konferencji mogą być lekarze specjaliści, lekarze Podstawowej Opieki Zdrowotnej, osoby uprawnione do wystawiania recept lub osoby prowadzące obrót produktami leczniczymi oraz inne osoby związane zawodowo z tematyką Konferencji oraz przedstawiciele sponsorów, w dalszej części Regulaminu zwani są Uczestnikami.
1.5. W ramach Konferencji mogą odbywać się sesje naukowo-dydaktyczne, edukacyjne oraz wystawa przedsiębiorstw branż farmaceutycznej i sprzętowej. Dokładny plan Konferencji dostępny jest na stronie internetowej.
1.6. Każdy Uczestnik, biorący udział w Konferencji otrzyma certyfikat uczestnictwa w Konferencji.
1.7. Za udział w Konferencji Uczestnik otrzyma punkty edukacyjne, zgodnie z zasadami ustalonymi przez Okręgową Izbę Lekarską, o ile Okręgowa Izba Lekarska przewidziała taką możliwość.
§2. Rejestracja uczestnictwa w Konferencji
2.1. W celu wzięcia udziału w Konferencji uczestnik ma obowiązek dokonania rejestracji oraz terminowego uiszczenia opłaty w wysokości i na konto wskazane w Serwisie Internetowym Konferencji.
2.2. Warunkami uczestnictwa w Konferencji są:
2.2.1. Zgłoszenie uczestnictwa w Konferencji poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego w Serwisie Internetowym Konferencji lub przesłanie formularza rejestracyjnego na adres korespondencyjny Organizatora (VM Media Group sp. z o.o., ul. Świętokrzyska 73, 80–180 Gdańsk, faks: +48 58 320 94 60) lub zgłoszenie w Biurze Organizatora bądź osobiście w recepcji konferencyjnej w dniach trwania Konferencji oraz
2.2.2. Uiszczenie opłaty w wysokości i terminie podanych przez Organizatora.
2.3. Termin nadsyłania zgłoszenia uczestnictwa w Konferencji za pośrednictwem Serwisu Internetowego Konferencji upływa w dniu wskazanym przez Organizatora. Rejestracja po tym terminie będzie możliwa w siedzibie Organizatora oraz osobiście w recepcji konferencyjnej w czasie trwania Konferencji, w miarę dostępności miejsc.
2.4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych lub nieprawdziwych danych przez Uczestnika podczas rejestracji uczestnictwa w Konferencji.
2.5. Wysłanie zgłoszenia rejestracyjnego zamieszczonego na stronie internetowej Konferencji oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu, a także przestrzegania przepisów prawnych oraz wszelkich innych ustaleń dokonanych między Uczestnikiem a Organizatorem.
2.6. Uczestnik otrzyma certyfikat, zawierający uzyskane punkty edukacyjne – definiowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 6 października 2004 rok (tj. Dz.U. z 2017 r. poz. 1923) w sprawie sposobów dopełnienia obowiązku doskonalenia zawodowego lekarzy i lekarzy dentystów, tylko w przypadku wzięcia udziału w całości Konferencji lub obejrzenia całości Konferencji przeprowadzonej w formie zdalnej.
2.7. Jeśli Organizator dopuści takie rozwiązanie, Uczestnik może wziąć udział w Konferencji za pośrednictwem środków komunikacji na odległość (on-line). W przypadku dopuszczenia przez Organizatora udziału w konferencji w formie on-line, przewidziana zostanie osobna forma rejestracji, niż w przypadku rejestracji na uczestnictwo w formie stacjonarnej oraz może zostać inna wysokość opłaty z tytułu uczestnictwa. Uczestnik zarejestrowany w formie stacjonarnej nie ma możliwości zmiany tej rejestracji na uczestnictwo on-line.
§3. Zgłoszenie uczestnika wygłaszającego prezentację
3.1. Uczestnicy po zgłoszeniu chęci wygłoszenia własnej prezentacji podczas sesji naukowo-dydaktycznej muszą zostać uprzednio zakwalifikowani przez Komitet Naukowy Konferencji.
3.2. Uczestnik zgłasza chęć wygłoszenia prezentacji podczas sesji naukowo-dydaktycznej do Komitetu Naukowego Konferencji pod adresem viamedica@viamedica.pl Nie później niż na 30 dni przed datą rozpoczęcia Konferencji.
3.3. Zasady kwalifikacji prezentacji przez Komitet Naukowy Konferencji określone są w Serwisie Internetowym Konferencji.
3.4. Wygłaszane przez Uczestników tezy i poglądy są poglądami wygłaszającego je Uczestnika i Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ich formę ani treść merytoryczną.
3.5. Uczestnicy nie mogą wygłaszać tez i poglądów nawołujących do nienawiści lub dyskryminacji jakichkolwiek osób na tle rasowym, kulturowym, etnicznym, wyznaniowym, światopoglądowym lub ze względu na płeć. Ponadto niedopuszczalne jest propagowanie ideologii i symboliki związanej z ustrojami totalitarnymi.
§4. Opłaty
4.1. Informacja na temat wysokości opłat za uczestnictwo w Konferencji jest zamieszczona na stronie Serwisu Internetowego Konferencji.
4.2. Opłatę za udział w Konferencji należy uiścić na konto wskazane przez Organizatora. Informacje wymaganych o opłatach znajdują się również na stronie Serwisu Internetowego Konferencji.
4.3. Brak uregulowania należności za udział w Konferencji w terminie podanym przez Organizatora na stronie Serwisu Internetowego Konferencji upoważnia Organizatora do anulowania zgłoszenia uczestnictwa, bez ponoszenia z tego tytułu jakiejkolwiek odpowiedzialności odszkodowawczej.
4.4. Organizator wystawi fakturę VAT lub paragon fiskalny na potwierdzenie dokonanych wpłat.
4.5. Płatnikiem (adresatem faktury) jest podmiot zamawiający poszczególne usługi związane z uczestnictwem w Konferencji.
4.6. Koszt udziału w Konferencji, ewentualnego pobytu i przejazdu Uczestnik pokrywa we własnym zakresie.
4.7. W przypadku zgubienia identyfikatora otrzymanego na recepcji konferencyjnej podczas rejestracji, uczestnik będzie zobowiązany do uiszczenia opłaty na miejscu w wysokości 100 zł za wydanie nowego identyfikatora. Płatność będzie możliwa tylko kartą.
4.8. W przypadku chęci zmiany uczestnictwa z on-line na stacjonarne lub ze stacjonarnego na on-line konieczna jest ponowna rejestracja według ustalonej kwoty.
§5. Rezygnacja z udziału w Konferencji
5.1. Uczestnik może zrezygnować z uczestnictwa nie później niż do dnia rozpoczęcia Konferencji.
5.2. Pisemną rezygnację z uczestnictwa w Zjeździe należy zgłaszać na adres Organizatora lub e-mailem na adres: zjazdait@viamedica.pl. W przypadku składania rezygnacji, Uczestnik może skorzystać z wzoru określonego w załączniku Regulaminu.
5.3. W przypadku rezygnacji Uczestnika z udziału w Konferencji Organizator niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty złożenia rezygnacji zwróci uiszczone przez Uczestnika opłaty na wskazane przez niego konto bankowe według zasad wskazanych w pkt 5.4.poniżej.
5.4. W przypadku rezygnacji, uczestnikowi przysługuje zwrot opłaty rejestracyjnej pomniejszony o koszty manipulacyjne:
rezygnacja zgłoszona od momentu wpłaty do 30 dni przed Zjazdem — koszty manipulacyjne wynoszą 10%,
rezygnacja zgłoszona od 29 do 15 dni przed Zjazdem — koszty manipulacyjne wynoszą 35%,
rezygnacja zgłoszona 14 dni przed Zjazdem — uczestnikowi nie przysługuje zwrot kosztów.
§6. Reklamacje
6.1. Wszelkie reklamacje Uczestników Konferencji wobec Organizatora powinny być zgłaszane w formie pisemnej listem poleconym za potwierdzeniem odbioru na adres siedziby Organizatora lub drogą mailową na adres e-mail: viamedica@viamedica.pl .
6.2. Reklamacje Uczestników Konferencji mogą być zgłaszane nie później niż w terminie 3 dni od dnia zakończenia Konferencji.
6.3. Po upływie wyżej określonego terminu żadne reklamacje nie będą rozpatrywane.
§7. Dane osobowe
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 (dalej ,,rozporządzenie”) informujemy, że:
7.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych (dalej ,,Administrator”) jest VM Media Group sp. z o.o. (80–180 Gdańsk, ul. Świętokrzyska 73).
7.2. Jako Administrator odpowiadamy za wykorzystanie Pani/Pana danych osobowych w sposób bezpieczny oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami.
7.3. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: ochrona.danych@viamedica.pl
7.4. Pani/Pana dane osobowe:
a) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. będą przetwarzane będą w celu zawarcia i realizacji zawartej z Panią/Panem umowy,
b) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. będą przetwarzane w celu wypełnienia prawnego obowiązku związanego z wystawianiem i przechowywaniem dokumentów oraz faktur za świadczone bądź zlecane przez Administratora usługi, realizacji przysługujących Pani/Panu lub Administratorowi uprawnień posprzedażowych, w tym także dla obrony przed i w związku z dochodzeniem roszczeń oraz realizowania innych obowiązków prawnych przed urzędami państwa.
c) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. będą one przetwarzane w celu wykonywania marketingu bezpośredniego,
d) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia na podstawie odrębnie udzielonej przez Państwa zgody — w przypadku jej udzielenia — będą przetwarzane w celu przesyłania informacji handlowych.
7.5. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez inne podmioty, w tym w szczególności spółki z Grupy Via Medica oraz przez inne podmioty świadczące dla Administratora usługi m.in. dotyczące rozliczeń finansowych, ochronę mienia i osób, biura rachunkowe, prawne, doradcze i konsultacyjne oraz archiwizacyjne, serwis sprzętu informatycznego oraz programów komputerowych w których dane są gromadzone, wszelkie inne usługi wspomagające podejmowane działania Administratora przy prowadzonej przez niego działalności w związku z realizacją zawartych przez Administratora z osobami trzecimi lub Panią/Panem umowy.
7.6. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a jeżeli przetwarzanie danych osobowych przez Administratora odbywa się na podstawie zgody przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie poprzez wysłanie informacji pisemnej na adres Przedsiębiorstwa Administratora bądź e-mail Inspektora Danych Osobowych podany w pkt. 3
7.7. Niezależnie od postanowień pkt. 6 przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, których podstawą nie jest Państwa zgoda, umowa czy przepis prawa. Wobec prowadzonego przez Administratora marketingu bezpośredniego, w tym profilowania i danych przetwarzanych na innej podstawie prawnej niż wskazana w zdaniu pierwszym możecie Państwo złożyć sprzeciw na adres Przedsiębiorstwa Administratora bądź e-mail Inspektora Danych Osobowych podany w pkt. 3 W przypadku złożenia sprzeciwu po rozpatrzeniu Państwa wniosku nie będzie możliwe przetwarzanie przez Administratora danych osobowych objętych sprzeciwem, chyba, że wykażemy iż istnieją ważne prawnie uzasadnione podstawy do przetwarzania danych, które według prawa uznaje się za nadrzędne wobec Państwa interesów, praw i wolności lub istnieją podstawy do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
7.8. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres wyznaczony przez administratora tj. 10 lat przy czym w przypadku wniesienia sprzeciwu dla przetwarzania danych osobowych, aż do momentu wniesienia sprzeciwu, który został uwzględniony w trybie określony w pkt. 7.
7.9. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeżeli uważacie, iż przetwarzanie danych osobowych przez administratora odbywa się z naruszeniem przepisów prawa.
7.10. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych uniemożliwiających realizację umowy może skutkować odmową realizacji zamówienia/umowy.
§8. Postanowienia końcowe
8.1. W przypadku, gdy Konferencja nie odbędzie się z przyczyn zależnych wyłącznie od Organizatora, Organizator niezwłocznie zwróci kwoty wpłacone przez Uczestników na wskazane przez nich konta bankowe.
8.2. Poprzez akceptację niniejszego Regulaminu, Uczestnik wyraża zgodę na poddanie się nieinwazyjnej kontroli stanu zdrowia, poprzez m.in. ustalenie temperatury ciała Uczestnika przy pomocy termometru bezdotykowego. Kontrola, o której mowa w zdaniu pierwszym może odbyć się w przypadku zaistnienia ryzyka epidemiologicznego, a tym samym sytuacji zagrożenia stanu zdrowia innych Uczestników. Uczestnik zobowiązuje się także do samodzielnego zgłoszenia się do personelu Organizatora, obecnego podczas Konferencji, w przypadku zaobserwowania u siebie symptomów związanych z rozprzestrzeniającą się chorobą zakaźną.
8.3. W przypadku negatywnego wyniku kontroli, o której mowa w pkt 8.2., Organizator zastrzega sobie prawo do zaoferowania Uczestnikowi zastępczej formy udziału w Konferencji, poprzez przekazanie Uczestnikowi materiałów konferencyjnych, w tym zapisów cyfrowych wystąpień zaprezentowanych podczas sesji naukowo-dydaktycznej Konferencji.
8.4. Wszelkie spory mogące wyniknąć z tytułu uczestnictwa w Konferencji będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora, chyba że przepisy powszechnie obowiązującego prawa stanowią inaczej.
8.5. Konferencja ma charakter zamknięty i nie stanowi imprezy masowej w rozumieniu Ustawy z dnia 23 marca 2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz.U. 2009 nr 62, poz. 504).
8.6. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.
8.7. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy Uczestników, które mogą zostać zgubione, zniszczone lub skradzione podczas Konferencji.
8.8. Uczestnicy ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za dokonane przez siebie zniszczenia zarówno na terenie obiektów, w których prowadzone są jakiekolwiek działania związane z Konferencją, jak również w miejscach zakwaterowania.
8.9. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego zamieszczenia na stronie Serwisu Internetowego Konferencji.
8.10. Przepisy niniejszego Regulaminu stanowią integralną część Zgłoszenia uczestnictwa w Konferencji i obowiązują wszystkich Uczestników.
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) –
Adresat: VM Media Group sp. z o.o., ul Świętokrzyska 73, 80-180 Gdańsk, zjazdait@viamedica.pl
– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy o świadczenie następującej usługi(*) –
Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) –
Imię i nazwisko konsumenta(-ów) –
Adres konsumenta(-ów) –
Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data -